A másodikosok az idei első boldogságórát relaxációs, hangulatoldó, mozgásos mondókával indították. Majd megfogalmazták a hála, hálás szavak jelentését, gyakorolták hálájuk kifejezését szavak és testbeszéd segítségével is. Ezután meghallgatták A csodakantár című mesét, amely nagyon tetszett a gyerekeknek. A mese a hála fontosságára hívta fel a figyelmüket. Végül párban készítettek egy irányított rajzot, egyetlen ceruzával, melyet közösen fogtak, mozgattak. Az alkotások nagyon jól sikerültek, melyért kifejezték hálájukat társuknak.









Az ötödik osztályosok a háláról beszélgettek boldogságórán. Először mindenki elmondta, hogy ő miért hálás, mi az, amiért a saját életét szerencsésnek érzi. Aztán mindenki választott valakit az osztályban, akinek ő személy szerint hálás valamiért. Felírták egy kis papírra és az illetőnek a homlokára ragasztották. Aztán meg is beszélték, miért hálásak. Végül azt a házi feladatot kapták, hogy mindenki fejezze ki a háláját az anyukájának, hiszen egész életünkben van mit megköszönni anyának…




A hatodik osztály boldogságórán az „Erdészeti Nap” örömforrásait elemezte ki! Mindenki talált a projektnapon olyan eseményt, mely jókedvvel töltötte el!







A nyolcadikosak osztályfőnöki órán boldogságórát tartottak. Első iskolai hónapként a tanévet a hála gyakorlásával kezdtük. Megbeszéltük, hogy mi a hála, milyen pozitív hatásai vannak az életünkre nézve, ezek után mindenki írt néhány olyan dolgot, amiért hálás lehet. Az óra zárásaként a gyerekek – párokba rendeződve – elkészítették a saját hála feliratukat.









